תקשור המתנה לבני האדם

 
הרבה פעמים נשאלתי על התקשור שלי, ותקשור בכלל שאלות כמו:

מהו תקשור ?
מה זה בעצם לתקשר ?
אך אפשר לדעת שאני מתקשר ?
מי מסוגל לעשות זאת ?
מתי הזמן הנכון לעשות את זה?


במאמר זה אנסה לענות על מקצת מהשאלות שאופפות אתנו, ולהסביר מהו תהליך תקשור ואך לזהות  בתוכי אותו...
     
כבני אדם אנו מורכבים ממספר גופים שונים המכילים ידע ואינפורמציה לחיי החומר שלנו, גופנו המשלימים עוטפים את הגוף הפיזי ותומכים בו אנרגטית ורגשית. הנשמה בניגוד לדעה הרווחת מכילה את כול המכלול הפיזי ולא מוכלת בתוכו! זאת מאחר ונשמה הרבה יותר גבוהה מכל גוף פיזי.
התודעה האנושית כוללת את גופנו – הפיזי והמשלימים, אך רק חלק קטן מתודעת נשמתנו, אחרת לא היינו יכולים לחוות את חיי החומר בצורה שלמה. עם זאת חלק גדול מהתודעה האנושית מוסתר מאיתנו ונמצא בתת-המודע. התודעה האנושית מחולקת למודע ותת-מודע, כל דבר שנשמותינו חשות שיפריע לנו יקשה עלינו לתפקוד שלם בחומר,  בחיינו הפיזיים, מודחק ונמצא בתת-מודע האנושי שלנו. בן המודע לתת המודע יש ממבראנה המפרידה בן האינפורמציה של המודע לזו של התת מודע, האינפורמציה אינה עוברת בקלות מהצד התת מודע למודע וגם ההפך לא, דבר זה מאפשר לשמור על רצף התודעה שלנו בחיים הרגילים, ולנשמתנו להגן עלינו מכל אשר קשה לנו להתמודד איתו. עם זאת גם החלק התת מודע שלנו הינו בר השגה והבנה, מבנה התת מודע הינו כזה שאם רק נרצה, נאפשר, נתאמץ, והכי חשוב נפסיק לפחד, נוכל לדלות ממנו אינפורמציה נתקשר אינפורמציה השמישה לחיי האדם הפיזי ולתפקודו. כל האמת עלינו ועל העולם תהיה נגישה אם רק נעז, יש לזכור תת המודע הוא עדיין חלק מודע,  בתודעתנו אין חלקים לא מודעים, יש רק מודע ותת מודע שעליו יש לעמול להתאמץ כדי להגיע. 
האם זה כך ? האם רק במאמץ רב נגיע לתת המודע ? שוב התשובה היא כמובן שלא.
לרבים מאיתנו יש תחושת בטן לגבי האמת, משהוא בפנים מזהיר אותנו מפני אנשים מסוימים או מקרב אותנו אליהם, משהוא מרגיש נכון בפעולות מסוימות, וממש לא לאחרות. לאחרים יש דפיקות לב, הלב מסמן לי שזה נעים מרגש וכדאי לי והאחר לא, רובנו איננו פועלים כרובוטים המנתחים כל סיטואציה בצד ההגיוני החומרי בלבד, זוהי החשיפה או עורק הגישה שלנו לתת המודע, זה לא לגמרי ברור למה או אך אבל אנו "יודעים" מה טוב לנו ומה לא. 
להמשך המאמר לחץ כאן
 



 
   האתר נבנה ע"י PRIMEDIA 
           


לייבסיטי - בניית אתרים