הילינג ,אנרגית חיים וטיפול בחולי סרטן


תהליך הילינג הינו תהליך ריפוי אנרגטי בו משתמש המטפל באנרגיית החיים של גופו שלו בכדי לטפל להזין את החסר למטופל. מאחר ואנרגיה זו מתקבלת לגוף המטופל בצורה בלתי אמצעית ונקלטת על ידי האיבר הפגוע כמעט בשלמות ( פרט לפלטת חום לסביבה) היא מעניקה מזור כמעט מידי. אך אליה וקוץ בה בתהליכי הילינג פשוטים אין סלקציה אנרגית החיים תינתן גם לגידול שיצמח ויתפתח, ועל כן רצוי מאוד שלא לבצע תהליכי הילינג פשוטים לחולי סרטן.
   סודרה הילינג הינה שיטת הילינג הרבה יותר מורכבת וסלקטיבית, השיטה מתבססת על תקשור שוטף בין המרפא למלוויו הרוחניים והיא עושה שימוש בארבעת היסודות הנדרשים לבריאות תקינה של כל איבר ואורגניזם: 
  
אנרגית חיים- פרנה אותה נושמים מהאוויר,
  אנרגית עבודה- המזון אותו אנו צורכים,
  הדהוד בתדר הנכון לאיברים השונים והאורגניזם,
  שדה אלקטרומגנטי תקין העוטף כהילה את האיברים השונים והאורגניזם.

בסודרה הילינג למטפל ניתנת יכולת אנרגטית להבחנה בין ארבעת הכוחות הנ"ל והוא מסוגל לתקן תדר של אבר נגוע, ללא שליחת אנרגית חיים. במקביל יכול המטפל להרוס את תדר הגידול ולגרום לו להצטמק, או להפסיק לצמוח. כמו כן הריסה של המעגל האלקטרומגנטי תגרום להפרת איזון צמיחת הגידול ותשתק את יכולת התפתחותו. קשה
מאוד לשלוט באנרגית העבודה ולבחור שלא לשלחה לאיבר מסוים, אך גם התערבות רגעית באנרגית החיים ועצירה רגעית שלה תוביל לשיבוש בהתפתחות סרטנית.
איזון נכון של אנרגית חיים יכול לגרום לאברים חלופיים כמו כדוריות דם לבנות או אנטיבודיז שונים ש"יזהו" את הגידול כזר ואלים ויפעלו להשמדתו. כלומר שימוש מבוקר מאוד של אנרגית חיים יכול להפעיל את מנגנוני הריפוי- תיקון  הטבעיים של הגוף, ולגרום לסלקציה הטבעית של המטופל לרפא אותו. 
לסיכום תהליכי הילינג פשוטים אינם מומלצים לטיפול בחולי סרטן אך טיפולי סודרה הילינג או הילינג שונים אשר  מסוגלים לבצע הבחנה מלאה בין אנרגיות ההילינג
השונות ומלווה בתקשור וליווי רוחניים, מאוד מומלצת.  זהו תהליך בו אני
משתמשת שנים להקלה וריפוי של חולי סרטן, חשוב לזכור כי בשלבים
מאוחרים של סרטן ניתן יותר להקל להאריך חיים ולמנוע סבל ופחות לרפא, 
על כל פנים זהו תמיד ריפוי מבורך.
   האתר נבנה ע"י PRIMEDIA 
           


לייבסיטי - בניית אתרים