על אסנת

 שמי אסנת ברזלי, וכן אני מתקשרת מלידה.
מאז שאני זוכרת את עצמי סקרנה אותי הידיעה כי ביליתי שעות בילדותי ישובה על שרפרף במטבחה של אימי, בגיל שנתיים שלוש גיל שבו ילדים לא מפסיקים לנוע ולחפש אתגרים, אני ישבתי ללא תנועה כמעט. אימי נוהגת לספר שלא הייתי מוציאה הגה במשך שעות יושבת קטנה וחולמנית, ורק מידי פעם היא נתבקשה על ידי לשיר לי. אני זוכרת שנהגתי לשאול אותה אם היא לא חשבה שזה מוזר ולא טבעי, אם היא לא דאגה שמה ילדתה לוקה בנפשה או, או אולי מפגרת בהתפתחותה, אימי אמרה שניחנתי בהמון חוכמה, שכשנשאלתי תמיד עניתי יפה, גם נגמלתי מהר מאוד ודיברתי מהר, אז מזה לא חששו, זה פשוט היה נוח לגדל אותי, לא היה צורך לרדוף אחרי לדאוג שאני נוגעת אפה שאסור, בעיקר נוח...
היום אני יודעת כי ביליתי את כל ילדותי בתיקשור ועולמות רחוקים, הייתי אפילו טובה בזה יותר מהיום, ככה זה כשילדים תמיד זה יותר טבעי פשוט וברור לחלוטין.

תמיד נמשכתי לסודות היקום, כבר מגיל צעיר חלמתי ללמוד מדעים, בעיקר כימיה, מרגע שהבנתי מה זה מולקולה ידעתי שאני רוצה לעסוק בזה. ניסיתי להסביר לעצמי את היקום במונחים מדעיים מופשטים פחות או יותר אבל השיטה בה עבדתי תמיד הייתה אינטואיטיבית, למנחים שלי הייתה לא פעם ביקורת על אך החלטתי איפה להתחיל, ואך אני בוחרת להמשיך, ולמה אני לא ממש הגיונית להם. אבל אני סמכתי הכי הרבה עלי, ועל האינטואיציות שלי, וזה בעיקר הצליח, אז לא התווכחו איתי. היום אני יודעת לומר כי אינטואיציות ותחושת בטן, הם הכלים ה"בלתי מקצועיים" שלנו לתקשר, לקבל הדרכה.
קצת אחרי גיל 30 חיפשתי הרבה תשובות לשאלת חיי, ולאחר טיפול ניקוי אנרגטי זה פשוט חזר במלא העוצמה, וזה רק גודל ומתפתח מידי יום. למעשה זה אף פעם לא הפסיק רק שמתי את זה במקום יותר מינורי, מגיל זה שוב התיקשור חזר לחיי במלא העוצמה ככלי למידה, הערכה, ודרך חיים.
אני שומעת רואה וחשה מימדים רבים, כן אני מסוגלת לראות ממש נשמות, מלאכים וחוצנים, גם את הגופים השונים שלנו, הפיזיים והאנרגטיים יותר. אני נוהגת להסביר שזה קצת כמו " לדבר במחשב" מאוד דומה לתוכנית החלונות. בחיינו הרגילים רוב בני האדם משתמשים בוורד, לחלקינו יש גישה גם לאקסל , אבל כל אחד מאיתנו מסוגל בעצם לפתוח מספר פונקציות שונות ולעבוד עליהן במקביל. הן אינן סותרות אחת את השנייה, אינן מבטלות זו את זו ואפשר לומר שהן מתקיימות במרחבים שונים מבלי "להפריע" , אם כי כולן שייכות לאותה תוכנית אם - חלונות. כך גם בני האדם מסוגלים לפתח דיי הרבה ערוצי תקשורת מרחביים מבלי לפגוע בחיי היום יום בתפיסת הכאן ועכשיו, מבלי "להשתגע". תקשור הינו כלי טבעי קיומי לאדם באשר הוא, או נכון יותר לנשמה המכילה חומר  

 
כלשהוא - כי זה נכון גם לחוצנים, לכל אחד מאיתנו מלווים רוחניים שעוזרים לנו בדרכינו בחיינו, כך שמעצם הגדרתנו בחומר כאדם אנו מודרכים ונעזרים בהם, מתקשרים איתם נקודה. 
 בעקבות חשיפתי למלווי הרוחניים, סוף סוף קבלתי את האהבה והתמיכה לה נזקקתי בחיי,פיתחתי בהדרכתם את יכולותיי, ויש לי מורים לחיים און ליין כול הזמן. בניגוד לדעה הרווחת זה לא רק מעשיר את חיי האדם בידע היקומי, זה עוזר גם להגיע להכרה העצמית של שורש נשמתינו, מי אנו באמת עמוק בפנים. הם לא מנסים לבטא את עצמם דרכינו אלא לעזור לנו לבטא את עצמנו, תמצית הווייתנו וסך גלגולינו. רק לאחר שהאדם יודע מי הוא באמת, הוא יוכל לעזור לאחרים להתפתח ולמצוא את תמציתם הם.
איתם הקמתי את המרחב להדרכה רוחנית – סודהתא – פירושו בסנסקריט מרחב מוגן שמדריך יוצר סביבו בכדי להגן על תלמידיו בהתפתחותם, בו אני מלמדת תקשור והילינג בקבוצות וליחידים. איתם גם פיתחתי שיטת ריפוי - סודרה הילינג – שיטת טיפול אנרגטית המבוססת על תקשור מלא של גופיי המטופל, ראייה של התקלה ותיקונה / סילוקה על פי הצורך. בעבודתי אני משתמשת הרבה בראיה קארמתית לגוף האתרי בכדי ליצור תיקונים קארמתיים, ברי קיימה לחיינו הפיזיים, כמענה רגשי מנטאלי ופיזי כאחד.
כיום אני בעיקר מלמדת תקשור וייעוץ,נותנת ייעוצים אישיים – תיקונים קרמתיים, וטיפולי סודרה הילינג.

אשמח לשמוע את קולכם,  לתקשור עם אסנת אנא פנו ל  054-4483343, 
לשליחת הודעה לחצו פה!


אסנת ברזלי - מתקשרת ומדריכה רוחנית
   
   האתר נבנה ע"י PRIMEDIA 
           


לייבסיטי - בניית אתרים